|  | | MILLORES AL WEB D'INFORMA D&B |
 | El web d' INFORMA D&B ja ha arribat als 7.7 milions de pàgines vistes al mes, lo que la convirteix en una de les webs de pagament més vistes del país.Es per aquest motiu, i per assegurar la màxima satisfacció dels nostres clients, per el que treballem constanment per millorar el nostres Productes i Serveis. Les últimes millores que hem portat a terme al web són: |
- Canvis en la programació dels informes en format PDF per reduir-ne el temps de descàrrega a menys de la meitat. Mai no havia estat tant ràpid d'aconseguir la informació que necessita i d'utilitzar els informes en PDF.
- Reordenació de les pestanyes de productes a www.informa.es. Com haurà pogut observar hem portat a terme una reordenació de les pestanyes dels productes del web, a fi de facilitar-li la consulta de tots els productes.
Les pestanyes estan ordenades de la manera següent: 1ª linea: Informació Comercial, D&B Internacional, Serveis del Registre, Club Informa, Prens@mail i Recobro. Linea superior. Serveis de Màrketing, SABI, Concursos i Subvencions, Evaluació de Carteres i Valoració d' empreses. Una de les principals novetats que podrà observar és la desaparició de la pestanya Informes prejudicials.. A partir d'ara podrà consultar aquests Informes a dins de la pestanya Informació comercial, juntament amb la resta d'Informes fora de línia. - Nou cercador.
D'aquí a poc posarem a la seva disposició un nou cercador millorat, perquè fer les cerques sigui més ràpid i senzill.
Amb les millores introduïdes li serà més fàcil buscar l'empresa, l'autònom o l'executiu que vulgui, perquè només haurà d'introduir el CIF, la raó social o el nom de l'executiu en un únic quadre de text. Un cop obtinguts els resultats, li oferim la llista de coincidències, en la qual vostè podrà triar les seves opcions de visualització, filtrant per província, agrupant per nom, etc. D'aquesta manera trobar la informació que busca li serà molt més simple.
|
| OFERTA al servei de Prens@mail |
 | ¿Coneix la manera més senzilla i econòmica d'estar al cas de les notícies més rellevants d'una empresa? INFORMA D&B posa a la seva disposició Prens@mail, el servei de vigilància de premsa i d'incidències judicials que li permet de rebre diàriament per correu electrònic la informació més rellevant de les empreses que vostè seleccioni. |
Donar-se d'alta a Prens@mail només li treurà uns minuts.Únicament té que identificar l'empresa * de la que vol rebre la informació, seleccionar dintre del menú Servicios de la pestanya de Informació Comercial la opció Alta a Prens@mail e indicar les adreces de e-mail en les que vol rebre les notícies.A partir d'aquest moment, cada cop que es publiqui una noticia de premsa cobre una empresa o davant alguna incidència judicial rellevant, Vostè rebrà un e-mail informant-li al respecte. Si vol conèixer el servei Prens@mail, li oferim la possibilitat de donar-se d'alta gratuïtament durant el mes de juny. Per fer-ho només s'haurà de posar en contacte al telèfon 902 176 076 amb el nostre Servei d'Atenció al Client esmentant l'oferta "JUNY PRENS@MAIL" ,i es podrà donar d'alta al Prens@mail a totes les empreses que vulgui sense cap cost durant tot el mes de juny. * La resta de mesos el preu per a donar d'alta el Servei fins a 300 emprese és de 2,5 unitats.Per a donar d'alta un número elevat d'empreses, posi's en contacte amb el nostre Servei d'Atenció al Client. | |
 | | |
| | | | Informa D&B forma part del |  | , lider en la Gestió Integral de Risc Comercial |
|  |
| Per a qualsevol dubte contactar amb el nostre servei d'atenció al client | | telèfon 902176076 o al fax 91 6619060 | | e-mail: clientes@informa.es |
|
|