Informa.es utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació i demanar dades anònims amb finalitats analítiques i estadístiques. En continuar la seva navegació entenem que accepta el seu ús conforme a la nostra Política de Cookies Tancar

Estructura Organitzativa

Conseil d'adminsitration

Organigrama

C.V. directius

Informació Econòmica, pressupostària i estadística 

Contractes 

Convenis 

Comptes INFORMA D&B

Pla Estratègic

Línies Estratègiques:

  • Compliment dels objectius financers de la Companyia i les seves Filials.
  • Millorament de la Qualitat del servei oferit als Clients.
  • Millorament de la Qualitat de la Base de Dades.
  • Millorament de l’eficiència dels Processos Interns.
  • Millorament de la Satisfacció de l’Empleat.
  • INFORMA com a empresa socialment responsable.

Accés a la informació pública

Sol·licitud d’accés a la informació

La persona que desitgi exercir els seus drets d'accés a la informació pública ho podrà fer de les següents maneres:

- Enviament de sol·licitud mitjançant correu electrònic a l’adreça: acceso_información_publica@informa.es

Haurà de quedar constància de la identitat del sol·licitant (mitjançant la utilització de certificat digital/firma electrònica emesos per entitat reconeguda per INFORMA o DNI electrònic), la informació que es sol·licita, adreça electrònica de contacte i, al seu cas, modalitat triada per a l'accés a la informació.

- Presencialment a les oficines de la companyia presentant el formulari a l’efecte

El formulari haurà d’estar signat a mà per l'interessat, que ha de presentar també el DNI/Passaport original i una còpia, la informació que es sol·licita, adreça electrònica de contacte, i, al cas pertinent, modalitat triada per accedir a la informació.

Causes de no admissió

No s’admetran a tràmit, mitjançant resolució motivada, les sol·licituds següents:

• Si es refereixen a informació que estigui en curs d’elaboració o de publicació general.
• Referides a informació de caràcter auxiliar o de suport: notes, esborranys, opinions, resums, comunicacions i informes interns o entre òrgans o entitats administratives.
• Relatives a informació on sigui necessària una reelaboració per a la seva divulgació.
• Consultes realitzades a INFORMA sobre informació que no hi sigui i de la qual es desconegui al competent.
• Consultes manifestament repetitives o amb caràcter abusiu no justificat amb la finalitat de transparència de la Llei 19/2013.
• Les que no compleixin amb els requisits del punt 6 sobre la sol·licitud d’informació.

En cas que la gerència d’Atenció al Client dubti de l’aplicació d’aquests criteris de no admissió, haurà de presentar la consulta al Comitè Executiu, que prendrà la decisió que correspongui.

Tramitació

• Si la sol·licitud es refereix a informació que no obri en poder de la companyia, aquesta la remetrà al competent, si el conegués, i informarà d’aquesta circumstància al sol·licitant.
• Quan la sol·licitud no identifiqui de manera suficient la informació, es demanarà al sol·licitant que la concreti en un termini de deu dies, amb indicació de que, en cas de no fer-ho, es considerarà que ha desistit, així com que es suspendrà el termini per dictar resolució.
• Si la informació sol·licitada pogués afectar a drets o interessos de tercers, degudament identificats, se’ls concedirà un termini de quinze dies per a que puguin fer les al·legacions que considerin oportunes. El sol·licitant haurà de ser informat d’aquesta circumstància, així com de la suspensió del termini per dictar resolució fins que s’hagin rebut les al·legacions o hagi transcorregut el termini per a la seva presentació.
• Quan la informació objecte de la sol·licitud, encara que s’obri en poder de la Companyia, hagi estat elaborada o generada en la seva integritat o part principal per un altre, se li remetrà a aquest per a que hi decideixi sobre l’accés.

Resolució

• La resolució on es concedeixi o denegui l'accés s’haurà de notificar al sol·licitant i als tercers afectats que així ho hagin demanat al termini màxim d’un mes des de la recepció de la sol·licitud a l’òrgan competent per resoldre. Aquest termini es podrà ampliar un altre mes al cas que el volum o la complexitat de la informació que es sol·licita ho facin necessari, i prèvia notificació al sol·licitant.
• Seran motivades les resolucions que deneguin l'accés, aquelles que hi concedeixin l'accés parcial o a través d’una modalitat distinta a la sol·licitada i aquelles que hi permetin l'accés quan hi hagi hagut oposició d’un tercer. A aquest darrer suposat cas, s’indicarà expressament a l’interessat que l'accés només tindrà lloc quan hagi transcorregut el termini de l’article 22.2 de la llei 19/2013.
• Quan la mera indicació de la existència o no de la informació suposàs la vulneració d’algun dels límits a l'accés, s’indicarà aquesta circumstància al desestimar-se la sol·licitud.
• Transcorregut el termini màxim per resoldre sense que s’hagi dictat i notificat resolució expressa, s’entendrà que la sol·licitud ha estat desestimada.

Formalització de l'accés

• L’accés a la informació es realitzarà preferentment per via electrònica, excepte quan no sigui possible o el sol·licitant hagi senyalat expressament un altre mitjà. Quan no es pugui donar l'accés al moment de la notificació de la resolució, s’haurà d’atorgar, en qualsevol cas, en un termini no superior a deu dies.
• Si ha existit oposició d’un tercer, l'accés només es podrà realitzar quan, una vegada s’hagi aconseguit el dit accés, hagi transcorregut el termini per interposar-hi recurs contenciós administratiu sense que aquest s’hagi formalitzat o hagi estat resolt, confirmant així el dret d’accés a la informació.
• Si la informació ja ha estat publicada, la resolució podrà limitar-se a indicar al solo·licitant com pot accedir-hi.
• L'accés a la informació serà gratuït. No obstant això, l’expedició de còpies o la transposició de la informació a un format diferent a l’original podrà donar lloc a l’exigència d’exaccions segons els termes prevists a la Llei 8/1989 de 13 d’abril, de Taxes i Preus Públics o, al seus cas, conforme a la normativa autonòmica o local aplicable.