Informa.es utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació i demanar dades anònims amb finalitats analítiques i estadístiques. En continuar la seva navegació entenem que accepta el seu ús conforme a la nostra Política de Cookies Tancar

undefined

Geomàrqueting

El Geomàrqueting consisteix en l’ús de tecnologies de localització de dades en mapes per analitzar carteres de clients, proveïdors i competidors dins de l'ecosistema del seu negoci. Això li permet detectar zones de major rendibilitat per optimitzar les seves accions de captació de nous clients, així com la seva retenció. Conèixer el comportament del seu negoci en un mapa l’hi donarà, de manera visual i immediata, la imatge d’on actuar.

Sol·licita una demo »

La solució Geomàrqueting inAtlas INFORMA

La solució de Geomàrqueting InAtlas INFORMA, reuneix tecnologies avançades d’Analítica de Localització i visualització de dades per integrar en una única aplicació web online les eines d’enriquiment de cartera, cerca de clients “mirall” potencials, segmentació i estudis de mercat a partir de consultes territorials sobre 3,2M d’empreses i autònoms actius i 46M de consumidors d’Espanya.

Ofereix eines d’anàlisi a microescala, per àrees d’influència al voltant de llocs determinats, mitjançant el dibuix de geometries lliures (polígons, cercles, rectangles) i àrees calculades en distància-temps.

Permet la personalització de menús de clients i punts de venda, a més de la integració completa amb el seu CRM per a l'actualització constant de les seves dades en relació a la totalitat de negocis espanyols.

Agilitza el descobriment de zones d’oportunitat per dirigir campanyes comercials i estratègies d’expansió. Ofereix consultes ràpides a mapes sobre tota la informació continguda, per descarregar-la de forma immediata.

Sol·licita una demo »


Localitzar clients empreses B2B

Disposarà de la Base de Dades d’Activitats econòmiques d'Informa D&B (Totalitat d’Empreses i empresaris individuals d’Espanya, amb les seves seus i sucursals) segmentables per àrees geogràfiques i per filtres de sector d'activitat, volum de treballadors i facturació, entre d’altres. Un cop seleccionada la llista d’empreses susceptibles de captació, podrà descarregar-la en format excel, amb microdades de: 

  • Raó social
  • Adreça
  • Càrrecs executius
  • Telèfon de contacte a més de la informació enriquida dels camps usats per a la seva segmentació.
  • Sector d'activitat (CNAE)
  • Volum de facturació
  • Variació interanual de facturació
  • Nombre d'empleats
  • Índex de risc
  • Tipus d'empreses i oficines
  • Importa / Exporta
  • ROA, EBITDA
  • Nivell d’endeutament
  • Resultat net de l'exercici
  • Fons de maniobra
  • Ràtio de liquiditat
  • Nom i país de la matriu

 

 

 

Trobar perfils de consumidors

 

La Solució Geomàrqueting ofereix consultes i descàrregues d’una base de dades completa de perfils sociodemogràfics a diferents escales geogràfiques, des de les Seccions Censals, Codis Postals, Municipis, Províncies, fins a Comunitats Autònomes.

El Mapa dels consumidors l’orienta visualment sobre les concentracions del seu mercat potencial. Dades disponibles:

  • Total població
  • Distribució de grups d’edat i gènere
  • Nivell d'educació.
  • Ràtio de població estrangera resident
  • Renda mitjana per llar
  • Capacitat de Despesa de la Població, general i per 12 categories de béns de consum.
  • Volum de treballadors

Si coneix la posició dels seus clients en cartera, pot enriquir la seva pròpia base de dades amb informació de perfils de renda i consum, que l’ajudaran a buscar àrees mirall a la resta del territori.

 

 

Llocs òptims d'expansió

Basats en l’aplicació de condicions determinants per a la rendibilitat de nous punts de venda, podrà detectar de forma immediata la selecció de llocs que compleixin amb aquestes condicions. Mitjançant l'ús de filtres de característiques d'empreses i/o habitants, la Solució Geomàrqueting tornarà un mapa de calor, que servirà de guia per trobar llocs per al disseny d'estratègies d’expansió.