Informa.es utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació i demanar dades anònims amb finalitats analítiques i estadístiques. En continuar la seva navegació entenem que accepta el seu ús conforme a la nostra Política de Cookies Tancar


Textos legals

Posem a la seva disposició els documents següents:

Si té algun dubte o desitja rebre més informació, recordi que pot contactar amb el nostre Servei d'Atenció al Client al 902 176 076, a clientes@informa.es, al Xat Online del nostre lloc web o a través de la nostra pàgina de contacte.

Avís legal

En compliment amb el deure d’informació recollit a l’article 10 de la Llei 34/2002, de l’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, a continuació es reflecteixen les dades següents:

Aquest lloc web és titularitat de:

Raó social: INFORMA D&B, S.A.U. (S.M.E.), d’ara endavant INFORMA.

NIF: A80192727.

Domicili social: Avda. de la Industria nº 32, 28108 Alcobendas (Madrid).

Telèfon: 902 176 076.

Inscrita al Registre Mercantil de Madrid, tom 15.463, foli 196, secció 8, full M-39383.

Correu electrònic: clientes@informa.es.

Condicions d’ús

L'accés a les pàgines web d’INFORMA D&B, S.A.U. (S.M.E.) (d’ara endavant, l’EMPRESA) implica l'acceptació de les condicions següents:

1. Condicions.

L'accés i navegació en aquest lloc web implica acceptar i conèixer les seves advertències legals, condicions i termes d'ús. El fet d'accedir-hi no implica l'establiment de cap tipus de relació comercial entre l'EMPRESA i l'usuari.

Els continguts i serveis d'aquest web van dirigits únicament a aquelles persones que no tenen cap restricció jurisdiccional o legal per accedir-hi.

Les presents condicions i/o les dels diferents productes i serveis podran ser modificades per l'EMPRESA quan ho consideri oportú. No obstant això, es notificaran adequadament, i seran vàlides des de la seva publicació al web.

2. Serveis.

L'EMPRESA ofereix a través dels seus llocs web productes i serveis als usuaris, els quals estaran sotmesos a les condicions d'aquesta web, i a les que resultin d’aplicació per a cadascun dels productes i serveis, els quals haurà de conèixer i acceptar, però en cap cas, i excepte manifestació en contra, eximiran del compliment de les presents condicions.

3. Continguts.

Els continguts que s'ofereixen a través del web són titularitat de L'EMPRESA o bé està autoritzada per a la seva distribució i es troben actualitzats, i l’EMPRESA realitzarà els màxims esforços per evitar errors en els seus continguts.

L'EMPRESA no es responsabilitza dels errors dels continguts subministrats per tercers que puguin aparèixer al seu WEB. Així mateix l'EMPRESA es reserva el dret de modificar els continguts del web en qualsevol moment.

L'EMPRESA no és responsable de les transmissions d'informació entre usuaris o a través d'aquest lloc web. La responsabilitat de les manifestacions realitzades pels usuaris és exclusiva dels qui les realitzen. Queda prohibida qualsevol comunicació o transmissió de continguts que infringeixi els drets propietat de tercers i el contingut de la qual sigui amenaçador, obscè, difamatori, pornogràfic, xenòfob, o que atempti contra la dignitat de la persona o els drets menors, la legalitat vigent o qualsevol conducta que inciti o constitueixi la realització d'un delicte penal.

Així mateix, queda prohibida la inclusió i comunicació de continguts, per part dels usuaris, que siguin falsos o inexactes i que indueixin o puguin induir a error a la resta d'usuaris o al personal de L'EMPRESA, en particular els continguts que es trobin protegits per qualssevol drets de propietat intel·lectual o industrial, que pertanyin a terceres persones, quan no comptin amb l'autorització del titular dels drets, menyscabin o desprestigiïn la fama o crèdit de L'EMPRESA, siguin considerats com un cas de publicitat il·lícita, enganyosa o deslleial i/o incorporin virus o qualsevol altre element electrònic que pogués danyar o impedir el funcionament del lloc web, de la xarxa, equips informàtics de l'EMPRESA o tercers i/o l'accés al portal de la resta d'usuaris.

L'EMPRESA es reserva el dret de prohibir l'accés a aquest lloc web de qualsevol usuari que realitzi qualsevol de les conductes indicades al paràgraf anterior.

L'EMPRESA ofereix enllaços, directament o indirectament, a altres llocs web, amb una finalitat merament informativa, no constituint en cap cas una invitació a la contractació de productes o serveis que s'ofereixin al lloc web de destí. En cas que L'EMPRESA tingui coneixement efectiu que l'activitat o la informació a la qual es remet des de aquests enllaços és il·lícita, constitutiva de delicte o pot lesionar béns o drets d’un tercer susceptibles d'indemnització, actuarà amb la diligència necessària per suprimir o inutilitzar l'enllaç corresponent el més aviat possible.

4. Limitació de Responsabilitat.

L'EMPRESA no es responsabilitzarà del mal ús que els usuaris puguin realitzar del seu web, ni dels virus o altres elements que puguin existir i causar danys en els sistemes informàtics, en els documents electrònics o en els fitxers dels usuaris del seu web o del web de tercers.

Així mateix, L'EMPRESA no és responsable ni es responsabilitza del contingut dels llocs web als quals enllaça des de la seva pàgina web, ni dels productes i serveis que s'ofereixin en aquests llocs web.

5. Propietat Intel·lectual i Industrial.

Aquest lloc web, els textos, sons, marques, software i altres continguts que hi apareixen inclosos són propietat de L'EMPRESA i es troben protegits per la legislació vigent en matèria de propietat intel·lectual. L'accés al web no suposa l'adquisició de cap dret sobre els mateixos per part dels usuaris, i es prohibeix expressament la seva modificació, còpia, comercialització reproducció, descàrrega, transmissió o distribució.

L'usuari podrà fer ús dels continguts que puguin ser descarregats en el seu terminal únicament per al seu ús privat.

Les marques o signes distintius que apareixen al web són titularitat de L'EMPRESA o de terceres empreses i es prohibeix expressament el seu ús per a qualsevol finalitat.

6. Navegació i Seguretat.

La navegació per les pàgines dels nostres llocs web es pot realitzar de forma totalment anònima i els nostres servidors web només conserven una sèrie de dades públiques i de lliure accés amb fins estrictament estadístics. Aquestes dades són el nom de domini o adreça IP del proveïdor d'accés a internet amb el qual accedeix l'usuari, la data i hora d'accés al nostre web i l'adreça d'internet des de la qual va partir l'hipervincle que dirigeix ​​al nostre web.

Galetes: de vegades és possible que l'empresa utilitzi una tecnologia anomenada |galetes| per tal de proporcionar una sèrie de continguts i/o serveis de manera personalitzada. Una |galeta| és un petit element de dades que un lloc web pot enviar al programa de navegació web de l'usuari. Al seu torn, aquest element pot emmagatzemar-se al disc dur de l'ordinador de l'usuari per reconèixer-lo quan torni al nostre lloc web. En qualsevol cas, sempre hi ha la possibilitat que l'usuari especifiqui, en les preferències del seu programa de navegació, que desitja rebre un avís abans d'acceptar qualsevol |galeta|. Les dades que seran emmagatzemades en cada galeta són la data i hora de l'última vegada que l'usuari va visitar el nostre web, el disseny de continguts que l'usuari va escollir en la seva primera visita al nostre web i els elements de seguretat que intervenen en el control d’accés a les àrees restringides.

Així mateix li informem que L'EMPRESA realitzarà els màxims esforços per garantir la navegació a través del seu web, i adverteix que aquest ha estat dissenyat per ser compatible amb el navegador Microsoft Internet Explorer 10.X i no es fa responsable dels perjudicis que poguessin patir els usuaris per l'ús de versions de navegadors diferents de les que han estat utilitzades per al disseny d’aquesta web.

7. Legislació i Jurisdicció

Aquestes Condicions Generals es regeixen per la llei espanyola. Les parts es sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l'usuari.

Així mateix, com a entitat adherida a CONFIANZA ONLINE i en els termes del seu Codi Ètic, en cas de controvèrsies relatives a la contractació i publicitat online, protecció de dades, protecció de menors i accessibilitat, l'usuari podrà acudir al sistema de resolució extrajudicial de controvèrsies de CONFIANZA ONLINE (http://www.confianzaonline.es/).

Política de privacitat per a clients

(05/09/2018)

A. Introducció

INFORMA, gràcies a les seves marques comercials Informa, einforma i DBK, és líder nacional en el subministrament d'Informació Comercial, Financera, Sectorial i de Màrqueting.

Des de la seva creació el 1992, recopilem informació per oferir als nostres clients productes i serveis que els ajudin a prendre decisions el més informades possible.

Atès que el 25 de maig s’inicia l'aplicació del Reglament General de Protecció de Dades (RGPD), procedim a informar-lo de com tracta INFORMA les dades personals que ens confia.

B. Qui és el responsable del tractament de les seves dades personals?

INFORMA D&B, S.A.U. (S.M.E.), amb NIF A80192727 i domicili social a Avda. de la Industria, 32, 28108 Alcobendas (Madrid), d’ara endavant, INFORMA.

INFORMA està registrada al Registre Mercantil de Madrid, tom 15.463, Foli, 196, secció 8, full M-39.383.

Dades de contacte:

Marca Correu electrònic Telèfon
Informa clientes@informa.es 902 176 076
eInforma clientes@einforma.com 900 10 30 20

Contacte del Delegat de Protecció de Dades: dpo@informa.es

C. Quina informació recopilem?

Únicament la necessària per poder prestar els nostres serveis o atendre les sol·licituds dels nostres interessats.

  • Per atendre les seves consultes, tramitar un alta als nostres butlletins informatius o altres formularis disponibles als nostres llocs WEB, els usuaris han d’omplir els camps següents: nom i cognoms, correu electrònic, telèfon i NIF.
  • Per poder prestar servei als nostres clients, sol·licitem:
    • Si el client és una persona jurídica, el nom i cognoms d’una persona de contacte, el seu càrrec a l’empresa, el correu electrònic corporatiu i telèfon de contacte.

      El consentiment atorgat pels apoderats o autoritzats, a efectes de l'article 21 de la Llei 34/2002, de l’11 de juliol, se serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic (LSSI), s’entendrà com donat tant en el seu nom com en el de la entitat jurídica a la qual representen.

    • Si el client és un empresari individual, se li demanarà que també faciliti: NIF, adreça postal i dades bancàries.

INFORMA no recopila dades considerades especialment sensibles pel RGDP, com ara: raça o origen ètnic, opinions polítiques o creences religioses o filosòfiques, participació en sindicats, salut, activitat sexual o orientació sexual, dades biomètriques o genètiques.

És responsabilitat de cada interessat que les dades aportades siguin vertaderes, exactes, completes, actualitzades i només ells seran responsables de qualsevol dany o perjudici, directe o indirecte, que pogués ocasionar-se com a conseqüència de l’incompliment d'aquesta obligació.

En el cas que les dades aportades per un Usuari pertanyin a un tercer diferent de qui facilita les dades, l’Usuari haurà d’informar al tercer dels aspectes continguts en aquesta Política de Privacitat i obtenir la seva autorització per facilitar les seves dades a INFORMA.

D. Per què i per a què tractem les seves dades personals?

Les dades personals s’obtenen exclusivament per a les finalitats indicades a la present Política de Privacitat, fonamentades en les bases legitimadores següents:

i. Execució del contracte de servei entre vostè i INFORMA o aplicació de mesures precontractuals:

a. Tramitar la sol·licitud de registre d’usuaris al lloc web, de cara a activar la seva subscripció, per la qual cosa serà necessari verificar la seva identitat.

b. Prestar el servei sol·licitat, així com realitzar la facturació i el cobrament pertinents i gestionar, mantenir i controlar la relació contractual amb els nostres clients, així com resoldre possibles dubtes.

ii. Interessos legítims d’INFORMA:

En el cas de clients: INFORMA podrà realitzar accions o comunicacions comercials i/o publicitàries, per qualsevol mitjà, fins i tot mitjançant comunicacions electròniques o equivalents, relacionades amb productes o serveis similars als contractats, d'acord amb la Llei 34/2002 (LSSI).

Podrà oposar-se a aquest tractament basat en l'interès legítim, seguint les indicacions recollides a Drets dels interessats.

iii. Consentiment

a. En cas que vostè no sigui client: per a l’enviament d’informació i publicitat sobre productes i serveis d’INFORMA, per qualsevol mitjà, fins i tot mitjançant comunicacions electròniques o equivalents.

b. Enviar informació i publicitat de productes i serveis d’altres empreses del grup o tercers, per qualsevol mitjà, fins i tot mitjançant comunicacions electròniques o equivalents.

Si no autoritza el tractament de les seves dades personals per a les finalitats esmentades, no afectarà al manteniment o compliment de la relació contractual que manté amb INFORMA.

E. Com obtenim les seves dades personals?

De la informació que ens facilita quan omple un formulari WEB o contracta productes/serveis amb nosaltres.

F. Amb qui compartim aquesta informació?

No cedim les seves dades personals a tercers, excepte si ens obliga alguna llei o si vostè ho ha acordat així amb INFORMA (consultar apartat dedicat a Dun&Bradstreet).

Compartim la seva informació amb:

  • Proveïdors de serveis contractats per INFORMA (encarregats del tractament). Com, per exemple: el nostre servei de hosting o els nostres assessors jurídics. Exigim a tots els nostres encarregats, contractualment, que només facin servir les dades personals facilitades per a la finalitat prevista al contracte i que, quan finalitzi, ens les tornin o les destrueixin.
  • Proveïdors de serveis ubicats fora de l’Espai Econòmic Europeu (Transferències Internacionals de Dades - TID). En aquests casos, INFORMA exigeix que aquests destinataris compleixin les mesures dissenyades per protegir les dades personals i, per això, es basa en mecanismes aprovats per la UE que permeten aquestes transferències.
    • Sendgrid: empresa ubicada als EUA, realitza enviament de comunicacions electròniques i es troba acollit a “Privacy-Shield” (Escut de Privacitat [1])
    • Experian: empresa ubicada als EUA, realitza un servei de validació de correus electrònics i aquestes TID han estat autoritzades per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).

  • Dun&Bradstreet, d’ara endavant D&B: si consulta informació internacional a través dels llocs web d’Informa o einforma, cedirem a D&B les seves dades identificatives perquè puguin gestionar la seva petició.
  • Per obligació legal: Agència Tributària, jutges i tribunals, etc.

G. Conservació de dades

Les dades personals, facilitades a través de formularis de contacte, seran conservades per INFORMA durant un termini màxim de 6 mesos, tret que ens indiqui el seu desig de rebre comunicacions comercials, cas en què es conservaran mentre vostè no s’hi oposi.

Si és client, conservarem les seves dades personals mentre la nostra relació contractual segueixi vigent i no en sol·liciti la supressió. Un cop finalitzi el contracte, INFORMA mantindrà les seves dades personals bloquejades durant els terminis de prescripció legal, amb caràcter general, 6 anys per normativa de Codi de Comerç. Transcorreguts aquests terminis de prescripció, les seves dades seran destruïdes.

H. Actualització de la política de privacitat

Ens esforcem per millorar contínuament els nostres serveis, processos i la protecció dels drets dels interessats. Per això actualitzarem aquesta política de privacitat periòdicament. Li aconsellem que la consulti de forma regular.


[1] Decisió d’Execució (U.E.)2016/1250 de la Comissió de 12 de juliol de 2016 d’acord amb la Directiva 95/46 del Parlament Europeu i del Consell, sobre l’adequació de la protecció conferida per l’Escut de Privacitat UE-EEUU.        

Política de privacitat per a persones físiques de la base de dades

(03/09/2018)

A. Introducció

INFORMA és líder nacional en el subministrament d’informació comercial, financera, sectorial i de màrqueting. Des de la seva creació el 1992, INFORMA recopila informació per oferir als seus clients productes i serveis que els ajudin a prendre decisions el més informades possible.

Part d’aquesta informació podria classificar-se com “dades personals” segons el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD), ja que està relacionada amb persones físiques en qualitat d’autònoms, administradors, directius, etc. (d’ara endavant, “els interessats”).

Per aquest motiu, a través de la informació inclosa en aquesta Política de Privacitat, publicada a la nostra pàgina web, informem els interessats sobre el tractament de les seves dades personals en compliment de l’article 14 del RGPD, així com el Codi de Conducta de l’associació sectorial ASEDIE, de la qual INFORMA n’és associada.

B. Qui és el responsable del tractament de les seves dades personals?

INFORMA D&B, S.A.U. (S.M.E.), amb CIF A80192727 i domicili social a Avda. de la Industria, 32, 28108 ALCOBENDAS (Madrid), d’ara endavant, INFORMA.

INFORMA està registrada al Registre Mercantil de Madrid, tom 15.463, Foli, 196, secció 8, full M-39.383. E-mail: clientes@informa.es. Telèfon: 902 176 076. Contacte del Delegat de Protecció de Dades: dpo@informa.es

C. Quina informació recopilem?

A INFORMA tractem informació de persones físiques vinculades amb empreses, o en la seva condició d'empresaris individuals. Per això, els nostres productes poden contenir dades identificatives o d’administradors, directius, accionistes o autònoms, que sempre estaran lligats a l'exercici de la seva activitat professional o empresarial. A tall d’exemple, s’inclou:

· Informació de persones de contacte en empreses (nom, cognoms, càrrec) o d’autònoms (els anteriors més el NIF, adreça professional, número de telèfon, número de fax, adreça de correu electrònic o noms de domini).

· Informació sobre la gestió de les empreses: com ara el titular real, els accionistes (en ambdós casos: nom, cognoms, percentatge de participació a l’empresa), administradors, consellers i directius (càrrec i nom i cognoms).

· Informació d’incidències judicials i administratives obtingudes de fonts públiques com butlletins oficials, taulers edictals, etc.

· Informació sobre subvencions i licitacions públiques.

· Informació rellevant detectada en mitjans de comunicació.

INFORMA no recopila dades considerades especialment sensibles pel RGDP, com ara: raça o origen ètnic, opinions polítiques o creences religioses o filosòfiques, participació en sindicats, salut, activitat sexual o orientació sexual, dades biomètriques o genètiques.

D. Amb quina finalitat i amb quina base legitimadora tractem les seves dades personals?

Les dades personals s’obtindran exclusivament per a les finalitats indicades a la present Política de Privacitat, fonamentades en les bases legitimadores següents:

i. Interessos legítims d’INFORMA :

a. Permetre a les empreses entaular relacions comercials, gestionar els seus riscos financers, protegir-se del frau, conèixer les empreses amb les quals fan negocis, complir obligacions legals i de compliance i, en general, assolir una millor comprensió de les empreses, sectors i mercats. També comercialitzem la nostra informació de contacte comercial a venedors autoritzats o organitzacions amb finalitats de màrqueting i de gestió de la informació.

En aquest sentit, s’ha de tenir en compte que la legislació mercantil estableix un deure de publicitat per garantir la seguretat jurídica en el trànsit mercantil.

Per això, l'interès legítim d’INFORMA es basa en el subministrament d'informació comercial, que contribueix de forma efectiva a mantenir la seguretat jurídica a la qual fa referència la normativa mercantil.

b. Utilitzem la informació obtinguda per crear puntuacions i ràtings per a empreses i autònoms. En el cas dels autònoms, s’utilitza únicament informació relacionada amb la seva activitat empresarial per a la seva elaboració. Recorrem a models de puntuació i algoritmes molt desenvolupats que es basen en situacions adverses, previsions econòmiques i circumstàncies prèvies similars per produir un score o puntuació.

Guiem els nostres clients perquè sàpiguen com interpretar i utilitzar les nostres puntuacions. No prenem decisions sobre cap organització; no tenim llistes negres i no diem als nostres clients si comerciar o no amb una empresa.

ii. Consentiment exprés:

Per aquells casos en què un interessat sol·licita la inclusió d’informació sobre la seva activitat professional a la nostra base de dades.

E. D’on obtenim la informació?

Des dels seus inicis, la base de dades d'empreses d’INFORMA s’ha alimentat de diverses fonts d’informació, públiques i privades, com ara: el Butlletí Oficial del Registre Mercantil, Dipòsits de Comptes Oficials, el BOE (Butlletí Oficial de l'Estat), Butlletins Oficials Provincials i de Comunitats Autònomes, taulers edictals, organismes supervisors o reguladors (com la CNMV o el Banc d’Espanya), premsa nacional i regional, investigacions ad hoc, publicacions diverses, proveïdors d’informació o socis de la Worldwide Network de Dun & Bradstreet o a sol·licitud de l’interessat.

F. Amb qui compartim aquesta informació?

Compartim informació comercial recopilada a la nostra base de dades (i que pot contenir dades personals) amb:

1. Clients - amb els quals hem arribat a acords perquè comprin o accedeixin a la nostra informació comercial, financera, sectorial i de màrqueting. Advertint sempre que es tracta d’informació professional per ser tractada exclusivament en l'àmbit professional.

2. Distribuïdors - cedim la informació de contacte d'empreses a venedors autoritzats i empreses de tercers amb finalitats comercials i de tractament de dades.

3. Socis de la Worldwide Network - proveïdors independents d’informació comercial a tot el món, amb els quals tenim acords comercials per oferir la millor cobertura de servei als nostres clients i, a la vegada, assolir una posició de lideratge a nivell internacional al sector de subministrament d'informació comercial.

4. Proveïdors de serveis - com ara auditors o assessors. Exigim per contracte que tots aquests usuaris només facin servir les dades personals per a la finalitat prevista a l'acord i que quan finalitzi el contracte, ens les tornin o les destrueixin.

5. També podem revelar dades personals si:

· INFORMA ha de complir amb alguna obligació legal, o algun tribunal, jutjat, autoritat administrativa o organisme governamental requereix que ho faci. Si el requeriment procedeix de fora de la UE, serà necessari que existeixi algun acord internacional en vigor (com un tractat d’assistència legal mútua), per complir-lo.

· Fos necessari o apropiat per protegir el nostre lloc web, operacions comercials o drets legals, o si INFORMA es veiés immersa en una fusió o adquisició. (Si INFORMA fos adquirida per un tercer o vengués una part o tot el seu negoci, la informació obtinguda serà considerada un actiu que pot ser transferit).

G. Transferències internacionals de dades

L’informem que INFORMA pot transferir dades personals a destinataris ubicats fora de l’Espai Econòmic Europeu. En aquests casos, l’entitat exigeix que aquests destinataris compleixin les mesures dissenyades per protegir les dades personals i, per això, es basa en decisions d’adequació de la Comissió Europea, garanties adequades o altres mecanismes aprovats per la UE que permeten aquestes transferències.

Pot obtenir-ne més informació posant-se en contacte amb el Delegat de Protecció de Dades (DPD) a l'adreça indicada al final de la clàusula B.

H. Conservació de dades

Les dades personals es conserven durant períodes de temps variables, depenent de la seva naturalesa i de la finalitat per a la qual van ser recollits. Conservem dades personals en funció dels períodes de prescripció mínims legals exigibles, que es revisen periòdicament (acostuma a ser una revisió anual). En cas que legalment s’estipuli un període màxim de retenció de la informació, es procedirà a esborrar-la un cop transcorregut aquest termini.

I. Actualització de la política de privacitat

Ens esforcem per millorar contínuament els nostres serveis, processos i la protecció dels drets dels interessats. Per això actualitzarem aquesta política de privacitat periòdicament. Li aconsellem que la consulti de forma regular.

Política de seguretat

Com a resposta a un nou entorn tecnològic on la convergència entre la informàtica i les comunicacions estan creant un nou paradigma de productivitat per a les empreses, INFORMA D&B està altament compromesa amb mantenir un servei competitiu oferint els seus serveis d’informació, així com la creació de bases de dades d’informació econòmica, financera i de màrqueting d’empreses i empresaris en un entorn de qualitat, on l’ús de bones pràctiques en seguretat és fonamental per aconseguir els objectius de confidencialitat, integritat, disponibilitat i legalitat de tota la informació gestionada.

En conseqüència, INFORMA D&B ha definit les següents directrius a tenir en compte en el marc de l’aplicació del Sistema de Gestió de Seguretat de la Informació (SGSI):

  • Confidencialitat: La informació tractada per INFORMA D&B serà reconeguda exclusivament per les persones autoritzades, amb identificació prèvia, en el moment i amb els mitjans habilitats.
  • Integritat: La informació tractada per INFORMA D&B serà completa, exacta i vàlida.
  • Disponibilitat: La informació tractada per INFORMA D&B serà accessible i utilitzada pels usuaris autoritzats i identificats en tot moment, quedant garantida la seva permanència davant qualsevol contingència.
  • Legalitat: INFORMA D&B garantirà el compliment de qualsevol legislació aplicable. I, específicament, la normativa en vigor relacionada amb el tractament de dades de caràcter personal.

Mitjançant aquesta política, la Direcció General assumeix la responsabilitat de donar suport i promoure l’establiment de les mesures organitzatives, tècniques i de control necessàries per al compliment de les directrius de seguretat.

Drets dels interessats

(09/2018)

Té dret a sol·licitar confirmació sobre si estem tractant les seves dades personals i, si és així, a accedir a aquestes dades o sol·licitar-ne la portabilitat.

Si alguna de les seves dades personals és inexacta o incompleta, ha de sol·licitar la seva rectificació.

Té dret a oposar-se al tractament de les seves dades (sempre tindrem en compte la seva objecció a rebre publicitat) i/o sol·licitar-ne la supressió.

Podrà sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades en els supòsits següents:

  • Mentre es comprova la impugnació de l'exactitud de les seves dades.
  • Si el tractament fos il·lícit, però s’oposés a la supressió de les seves dades.
  • Quan INFORMA no necessiti les seves dades, però vostè les necessiti per a l'exercici o la defensa de reclamacions.
  • Quan s’hagi oposat al tractament de les seves dades per al compliment d’una missió en interès públic o per a la satisfacció d’un interès legítim, mentre es verifica si els motius legítims per al tractament prevalen sobre els seus.

A més, pot revocar el consentiment donat en qualsevol moment. No obstant això, tingui en compte que, un cop atesa la seva revocació, podrem seguir comunicant-nos amb vostè quan sigui necessari per complir les nostres obligacions legals o per executar el contracte que mantingui amb nosaltres.

Per al correcte exercici dels seus drets, li sol·licitem que, en formular la seva sol·licitud, acrediti la seva identitat mitjançant una còpia del DNI, o document oficial equivalent, i que identifiqui l'empresa (o empreses) a la qual figuren vinculades les seves dades, si escau. Canals a la seva disposició:

  • Carta: INFORMA D&B S.A.U. (S.M.E.), Avenida de la Industria, 32, 28108, Alcobendas, Madrid, España. Att. “Protección de Datos”
  • Correu electrònic: clientes@informa.es o clientes@einforma.com, indicant a l'assumpt “Protección de Datos”.

Si considera que no hem tractat les seves dades personals d’acord amb la normativa, pot contactar amb el Delegat de Protecció de Dades a l'adreça dpo@informa.es – Assumpte: Reclamación Protección de Datos.

No obstant això, pot obtenir més informació sobre els seus drets dirigint-se a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, situada al carrer Jorge Juan 6, 28001, Madrid (www.agpd.es), davant de la qual podrà presentar una reclamació.

Política de galetes

Què són les galetes i per a què serveixen?

Les galetes són arxius petits que es descarreguen al seu ordinador quan accedeix a determinats llocs web. Serveixen, entre d’altres coses, per emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació d’un usuari o del seu equip i, depenent de la informació que continguin i de la forma en què faci servir el seu equip, poden utilitzar-se per reconèixer l'usuari.

Quin tipus de galetes fa servir www.informa.es?

Galetes pròpies

  • Galetes de sessió: Són un tipus de galetes dissenyades per obtenir i emmagatzemar dades mentre l’usuari accedeix a un lloc web, que desapareixen un cop l'usuari abandona el lloc web (inventa.com).
  • Galetes de servei: Són aquelles que s’envien a l'equip terminal de l'usuari des d’un equip o domini gestionat per informa.es (empresaactual.com) i des del qual es presta el servei sol·licitat per l’usuari, per oferir-li els productes i serveis segons les condicions generals aplicables.

Galetes de tercers

Són aquelles que s’envien a l'equip terminal de l’usuari des d’un equip o domini que no és gestionat per informa.es (dnb.com) sinó per una altra entitat que tracta les dades obtingudes a través de les galetes.

Galetes analítiques

Cada cop que un Usuari visita un Servei, una eina d’un proveïdor extern (Google Analytics) genera una galeta analítica a l’ordinador de l’Usuari, que recull dades anònimes de navegació i ens permet quantificar el nombre d’usuaris. Així, podem mesurar l’ús que fan els usuaris del servei ofertat i realitzar-ne una anàlisi estadística per tal de millorar la nostra oferta de productes o serveis.

Galetes publicitàries

Són aquelles que permeten la gestió dels espais publicitaris de la forma més eficaç possible. La gestió publicitària es duu a terme mitjançant el proveïdor Google (doubleclick.net).

Galetes de YouTube

Alguns dels nostres llocs web contenen vídeos incrustats de YouTube.
Veure política de galetes de YouTube.

Com es poden deshabilitar les galetes?

Normalment és possible deixar d’acceptar les galetes del navegador, o deixar d’acceptar les galetes d’un servei en particular. Tots els ordinadors moderns permeten canviar la configuració de galetes. Aquestes opcions normalment es troben al menú del navegador, a Opcions o Preferències. Així mateix, pot configurar el seu navegador o el seu gestor de correu electrònic, i instal·lar complements gratuïts per evitar que es descarreguin els Web Bugs en obrir un email. Segueixi les instruccions següents segons el seu navegador d’Internet per canviar les preferències relatives a les galetes:

Internet Explorer

  • Eines -> Opcions d’Internet -> Privacitat -> Configuració .
  • Per a més informació, pot consultar el suport de Microsoft o l’Ajuda del navegador.

Firefox

  • Eines -> Opcions -> Privacitat -> Historial -> Configuració Personalitzada.
  • Per a més informació, pot consultar el suport de Mozilla o l’Ajuda del navegador.

Chrome

  • Chrome: Configuració -> Mostrar opcions avançades -> Privacitat -> Configuració de contingut.
  • Per a més informació, pot consultar el suport de Google o l’Ajuda del navegador.

Safari

  • Preferències -> Seguretat.
  • Per a més informació, pot consultar el suport d’Apple o l’Ajuda del navegador.

Algunes de les galetes que s’instal·len en visitar aquest lloc web són necessàries per tal de garantir l'execució d'algunes de les funcionalitats que oferim, com ara romandre identificat o mantenir els productes seleccionats al carretó electrònic fins al moment del pagament. Si no accepta la instal·lació i funcionament de les galetes, renuncia a fer ús d'aquestes funcionalitats.

Informa D&B pot modificar aquesta Política de Galetes en funció d'exigències legislatives reglamentàries, o amb la finalitat d'adaptar aquesta política a les instruccions dictades per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. Per aquest motiu s’aconsella als Usuaris que visitin periòdicament aquesta pàgina per conèixer els canvis que es produeixen.