Descobreixi més
Pujar

Geomàrqueting: Què és i per a què serveix?

Geomàrqueting: Què és i per a què serveix?

El geomàrqueting és una eina que li permet geolocalitzar els seus clients, la qual cosa li permet millorar les seves estratègies i la presa de decisions al seu negoci.

Les solucions inAtlas Informa el poden ajudar.



Què és el Geomàrqueting?

El Geomàrqueting és l'ús de tecnologies de localització de dades en mapes i li permet analitzar carteres de clients, proveïdors i competidors dins de l'ecosistema del seu negoci.

Per a què serveix el Geomàrqueting?

Amb aquesta intel·ligència de localització podrà, entre altres coses:

  1. Detectar zones de major rendibilitat per optimitzar les seves accions de captació de nous clients i la seva retenci .
  2. Determinar el comportament del seu negoci en un mapa per saber, de manera visual i immediata, on actuar. 

Les solucions inAtlas INFORMA

Les solucions inAtlas Informa reuneixen tecnologies avançades d’analítica de localització i visualització de dades que li permeten:

  1. Analitzar carteres de clients, proveïdors i competidors dins de l'ecosistema del seu negoci.​
  2. Detectar zones de major rendibilitat per optimitzar les seves accions de captació de nous clients i de retenció
  3. Veure com es comporta el seu negoci de forma ràpida.

Solucions de Geomàrqueting

Gaudeixi de tots els avantatges d'una solució de Geomàrqueting:

  1. Des de la més senzilla de manera immediata i al millor preu.
  2. RCerca de clons i enriquiments amb les dades d'Informa
  3. La inclusió de dades sectorials.
  4. Personalitzada en funció de les seves necessitats.

Amb aquesta solució podrà:

  1. Consultar en mapes interactius dades sobre:
    • 3,7 milions d'empreses i autònoms actius (seus i sucursals)
    • 46 milions de consumidors (Perfils de consum de les llars)
    • 17 milions de portals (Perfils de Població Resident i Flotant, Treballadors, Turistes, Estudiants).
  2. Fer segmentacions de dades empresarials i sociodemogràfiques a macroescala i anàlisis a microescala en àrees d'influència.

Quina informació hi ha disponible?

Per al mercat complet B2B d'Agents Econòmics, empreses i autònoms tindrà

  • Dades geogràfiques: adreça, codi postal, municipis, províncies o comunitats autònomes.
  • Dades d'empresa: comercials, financeres, sectorials, de risc, etc.

Per al mercat complet B2C de Consumidors:

  • Dades geogràfiques: secció censal, codi postal, municipis, províncies o comunitats autònomes.
  • Dades de perfil: volum, densitat, renda, despesa, sexe, edat, estudis, atur, dependència, nacionalitat, etc. Població flotant: presència de turistes, treballadors, estudiants, residents.

Vull més informació

Les solucions inAtlas INFORMA

Com funciona la solució de Geomàrqueting?

La nostra solució de geomàrqueting funciona mitjançant 3 passos ben senzills:

  1. Segmenti el seu mercat amb filtres per descobrir on estan els seus clients potencials.
  2. Analitzi les àrees de proximitat dels llocs que vulgui valorar i prioritzar.
  3. Descarregui en Excel les dades d'empreses/autònoms i perfils de població de forma immediata.

Podrà augmentar la seva funcionalitat gràcies als mòduls personalitzats que permeten la càrrega, l'actualització i l'analítica de dades pròpies de la seva empresa, per a la seva geolocalització i el seu encreuament amb la informació empresarial i sociodemogràfica general d'Espanya.

Avantatges de la solució InAtlas Informa

  • Sense necessitat d'instal·lació de cap programari.
  • Ús fàcil i intuïtiu..
  • Accés 24/7 des de qualsevol dispositiu.
  • Usuaris il·limitats.
  • Emmagatzematge segur de les seves dades a Irlanda.
  • Dades actualitzades contínuament.
  • Formació inicial i continuada.
  • Atenció al client personalitzada.


Exemples de Geomàrqueting.

El geomàrqueting té diversos usos com:

  • Captar nous clients B2B i B2C.

  • Optimitzar la prospecció comercial i l'obertura de nous punts de venda per als sectors de Banca, Segurs, Retail o el Canal Horeca.

  • Buscar nous distribuïdors i optimitzar el càlcul de rutes per a flotes de transport per a Fabricants i Majoristes.

  • Estudiar la quota de mercat per a la localització de tendes i supermercats.

  • Fer estudis de mercat tant B2B com B2C per a empreses de consultoria.

  • Monitorar les altes, les baixes i les empreses vives per a les Administracions Públiques.


Exemples de Geomàrqueting.

Provi la solució de geomàrqueting més avançada del mercat.

SOL·LICITI UNA DEMO