Descobreixi més
Pujar

Bases de dades de Màrqueting

Bases de dades de Màrqueting

INFORMA complementa els seus serveis especialitzats d'informació de Màrqueting B2B amb la més àmplia gamma de bases de dades per Màrqueting específiques per a cada necessitat.

ACCEDEIXI AL SEGMENTADOR ONLINE

La millor Base de Dades de Màrqueting: Prospecta.

Prospecta és una eina potent per trobar solucions de màrqueting per a la seva empresa. Gràcies a la nostra base de dades, podrà realitzar tasques com:

  • Classificar i eliminar dels seus fitxers a les empreses i particulars amb major probabilitat d'impagament. 
  • Identificar nous clients potencials, classificar-los i segmentar-los segons les necessitats. 
  • Dirigir les campanyes als prospectes més rendibles entre empreses de tot el món. 
  • Contactar amb els principals executius que prenen les decisions a les empreses. 
  • Normalitzar, actualitzar, depurar i enriquir la base de dades de la seva empresa (CRM) amb els nostres llistats d'empreses.
La millor Base de Dades de Màrqueting: Prospecta.

Les solucions d'Informa D&B per a totes les necessitats

La nostra base de dades de màrqueting està pensada per aportar solucions per a tot tipus de necessitats i usuaris. A continuació podrà conèixer les oportunitats que oferim. 

Base de Dades de Màrqueting d'Empreses  

  • Empreses. A la base de dades de màrqueting d'Informa D&B es troben les millors empreses per realitzar accions de màrqueting. Aquesta Base de Dades ha nascut de la fusió de les bases de dades d'INFORMA i Dun & Bradstreet, amb el propòsit de marcar una diferència qualitativa i quantitativa al món del Màrqueting. 
  • Autònoms, on trobarà tota la informació d'aquestes persones jurídiques (autònoms), normalitzada i depurada, preparada per complementar accions comercials i de màrqueting. 
  • Executius, amb les dades de contacte empresarial contínuament actualitzades de més de 4,2 milions d'executius i administradors, als quals dirigir les campanyes de màrqueting.

Base de Dades de Màrqueting de Particulars

Bases de Dades de Màrqueting amb indicadors que classifiquen les llars i els professionals des de diferents punts de vista: geogràfics, sociodemogràfics i d'activitat. Això permet definir el perfil d'un consumidor o client potencial, identificar els segments de més interès i optimitzar les accions de captació

Les solucions d

Volem ajudar-li a prendre les millors decisions, per això tenim una àmplia gamma de solucions en funció de les teves necessitats

Sol·licita una demo