Descobreixi més
Pujar

Model de Caigudes de Facturació

Model de Caigudes de Facturació

Un model predictiu que analitza la probabilitat de baixa o de caigudes de facturació entre els seus clients.


Què és el Model de Baixes o Caigudes de Facturació?

És un model predictiu personalitzat que, mitjançant l'ús d'intel·ligència artificial, anticipa les probabilitats de baixa d'un client i n'estima les caigudes de facturació. En base a les anàlisis d'aquest model, podem predir:

a)   El risc de baixa de cada client en models de negoci per subscripció.

b)   El risc de caiguda en la facturació. El model classifica els clients en 4 segments:

  • Risc alt – Aquells clients amb una previsió de caiguda de facturació important en un període de temps a definir
  • Risc moderat – Caigudes lleus de facturació
  • Estables – Aquells que romandran com estan
  • En creixement – Aquells en què es preveu un increment de facturació

Què és el Model de Baixes o Caigudes de Facturació?

Els reptes d'aquest nou model

Amb la informació que aporta aquest model, li proporcionem una eina potent per a la reactivació de clients. Amb aquest model podrà posar en marxa estratègies financeres, comercials i de màrqueting molt més eficients per a cada segment de client.

  • Com saber si un client seguirà actiu?
  • Tractem de forma diferent els clients més propensos a donar-se de baixa o a incrementar/reduir la facturació?
  • Sabem quins clients augmentaran/reduiran la facturació en el pròxim any?
  • Invertim correctament el nostre temps i els nostres diners en campanyes de màrqueting amb clients?
  • Com podem aconseguir retenir i fidelitzar més els nostres clients?
Els reptes d

Sol·liciti avui mateix una prova de concepte de Model de Caigudes de Facturació i optimitzi el seu procés comercial

SOL·LICITI UNA DEMO

Avantatges del model

Solució personalitzada per a cada empresa

Fa servir algoritmes predictius basats en intel·ligència artificial

El client pot concentrar-se en els clients amb més probabilitat de causar una baixa i enfocar-hi les accions necessàries

Utilitza l'històric de comandes de compra complementat amb dades addicionals de clients i els productes de les comandes

Redueix el risc de baixes de clients en un 30%

Redueix el risc de caigudes en la facturació en un 25%

Avantatges del model

Com funciona el model?

  1. Scoring Assigna una probabilitat de baixa o diferencial de facturació respecte al període anterior.
  2. Personalització L'scoring es retroalimenta de les dades pròpies, incrementant-ne així el rendiment de forma contínua.
  3. Plug&Play Solució SaaS fàcilment integrable a qualsevol plataforma de software: CRM, CTI, Marketing Automation...

Com funciona el model?